Met een conversatie je klanten raken, engageren en converteren

Download onze Gratis Facebook Gids en leer hoe je een duurzame relatie opbouwt met je klanten dankzij social media en Facebook Messenger 

"HalloMedia is uw chatbotexpert. Dankzij creatieve Messenger Marketing bezorgen we u meer klanten, meer tevreden klanten en bouwen we een duurzame en waardevolle klantenrelatie op."


Waar kunnen we je bij helpen? 

Restaurants

We hebben een speciaal programma ontwikkeld bedoeld voor restaurants. We bereiken online uw ideale klanten en brengen ze naar de zaak. Een loyalty programma op maat van jouw restaurant. 

Wellness

We hebben een succesvol programma voor ondernemingen in de wellness sector. Klanten schrijven zich in voor een vip-programma en krijgen maandelijks een nieuwe uitnodiging in Messenger en per email.

Hotels

Er zijn vele redenen waarom een hotel voordeel kan halen uit een chatbot. Het is een butler die 24/7 paraat staat om snelle antwoorden te geven, bestellingen op te nemen en reserveringen te doen. Een compagnon die de gast kan bijstaan tijdens z'n verblijf en zelfs kan rondleiden door de stad.

HR - interne communicatie

Zoek je nieuwe medewerkers? Een chatbot kan kwalificerende vragen stellen. Heb je iemand aangenomen? Een chatbot is de perfecte buddy, die de nieuwe medewerker kan wegwijs maken in uw organisatie.

Events

U heeft een event gepland? Denk eens aan de mogelijkheden die er zijn wanneer je de deelnemers een bericht kan sturen in Messenger. Het programma, last minute wijzigingen, upsells etc..

Promoties

Een chatbot is een salesassistent. Eentje dat coupons kan uitdelen, inwisselen etc. Een chatbot kan vragen stellen, de leads segmenteren en eventueel doorsturen naar de juiste persoon in uw salesteam.

Een aantal van onze klanten

Wij geloven dat conversation marketing de toekomst is.

Els De Craecker, zaakvoerder HalloMedia bvba

Conversation Marketing.. wat is dat? Weer iets nieuws? Nee, eigenlijk is het de logica zelve.. We weten allemaal dat mond-aan-mond reclame het beste werkt, dat mensen kopen van mensen, dat persoonlijke service waardevol is.. 


En toch..


De laatste jaren zijn vele marketing en sales acties totaal ontspoord. Het is om ter hardste roepen om de aandacht geworden. Meestal gaat dat samen met fake scarcity en spammy salesberichten.. Dat is zo ontzettend jammer, onnodig en storend. 


Gelukkig kan het anders.


Met conversation marketing gaan we opnieuw naar de kern van de zaak.. we bouwen een relatie op met de klant, die duurzaam is en respectvol. De tijd van de flikkerende advertenties en banners met schreeuwende kleuren is voorbij. Gelukkig..


De technologie laat ons nu toe om opnieuw echt in gesprek te gaan. Geen 1-richtingsverkeer meer, maar we vragen waar iemand mee geholpen kan worden, we vragen of het ok is dat we helpen en dan bieden we de oplossing aan op het juiste moment. 


Als we social media bekijken als een feestje met sociale interacties, dan stoppen we met roepen alsof we op de markt staan. Dat is niet nodig. We gaan met conversation marketing een echte conversatie aan. We zijn zeer bereikbaar, we zijn waar de aandacht is, op de gsm, op social media, via chatberichten..


Dankzij digitale media kunnen we een massa mensen bereiken, nu kunnen we die massa mensen individueel aanspreken en een persoonlijke service geven. Dat kan gelukkig voor een groot stuk geautomatiseerd worden en waar nodig kan een medewerker opvolgen en bijspringen.


Bij HalloMedia gaan we ALL IN voor permission en respect-based marketing.